Algemene voorwaarden

line

Actief vanaf 01/01/2021 
Herzien 30/01/2025 

Inhoudsopgave: 

Artikel   1 – Definities 
Artikel   2 – Identiteit van de ondernemer 
Artikel   3 – Toepasselijkheid 
Artikel   4 – Het aanbod 
Artikel   5 – De overeenkomst 
Artikel   6 – Herroepingsrecht 
Artikel   7 – Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd 
Artikel   8 – Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan 
Artikel   9 – Verplichtingen van de ondernemer bij herroeping 
Artikel 10 – De prijs 
Artikel 11 – Nakoming en extra garantie 
Artikel 12 – Levering en uitvoering 
Artikel 13 – Betaling 
Artikel 14 – Klachtenregeling 
Artikel 15 – Geschillen
Artikel 16 – Aanvullende of afwijkende bepalingen 

 

Artikel 1 – Definities 

In deze voorwaarden wordt verstaan onder: 

  1. Aanvullende overeenkomst: een overeenkomst waarbij de consument producten, digitale inhoud en/of diensten verwerft in verband met een overeenkomst op afstand en deze zaken, digitale inhoud en/of diensten door de ondernemer worden geleverd of door een derde partij op basis van een afspraak tussen die derde en de ondernemer; 
  2. Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht; 
  3. Consument: de natuurlijke persoon of bedrijf waarmee de overeenkomst is gesloten.  
  4. Dag: kalenderdag; 
  5. Digitale inhoud: gegevens die in digitale vorm geproduceerd en geleverd worden; 
  6. Duurovereenkomst: een overeenkomst die strekt tot de regelmatige levering van zaken, diensten en/of digitale inhoud gedurende een bepaalde periode; 
  7. Duurzame gegevensdrager: elk hulpmiddel – waaronder ook begrepen e-mail – dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging of gebruik gedurende een periode die is afgestemd op het doel waarvoor de informatie is bestemd, en die ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt; 
  8. Herroepingsrecht: de mogelijkheid van de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand; 
  9. Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten, (toegang tot) digitale inhoud en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt; 
  10. Overeenkomst op afstand: een overeenkomst die tussen de ondernemer en de consument wordt gesloten in het kader van een georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten, digitale inhoud en/of diensten, waarbij tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend of mede gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand; 
  11. Modelformulier voor herroeping: het in Bijlage I van deze voorwaarden opgenomen Europese modelformulier voor herroeping. Bijlage I hoeft niet ter beschikking te worden gesteld als de consument ter zake van zijn bestelling geen herroepingsrecht heeft; 
  12. Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte hoeven te zijn samengekomen. 
  13. Maatwerk producten: Producten die speciaal voor de klant gepersonaliseerd worden. Gepersonaliseerde speelgoedkisten en muurschilderingen vallen onder de maatwerk producten. Zowel particuliere als bedrijfsmuurschilderingen vallen hieronder. 

 

Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer 

Saskia van der Vorm en Linde Sevenhuijsen eigenaar van Your Art Service VOF.  
Atelier adres: Bloomstudio’s, IJsselmeerlaan 2, 1382JT Weesp; 
Telefoonnummer: 06-23402622 bereikbaar op werkdagen tussen 09:00-18:00 
E-mailadres: info@yourartservice.nl 
KvK-nummer: 91536456 
Btw-identificatienummer: NL865687407B01 

 

Artikel 3 – Toepasselijkheid 

  1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument of ondernemer en bedrijf.  
  2. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal de ondernemer voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, aangeven op welke wijze de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en dat zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden. 
  3. Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden. 
  4. Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is. 

 

Artikel 4 – Het aanbod 

  1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld. 
  2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten, digitale inhoud en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten, diensten en/of digitale inhoud. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet. 
  3. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.  

 

Artikel 5 – De overeenkomst 

  1. De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden. 
  2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden. 
  3. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen. 
  4. De ondernemer kan zich binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden. 
  5. De ondernemer zal uiterlijk bij levering van het product, de dienst of digitale inhoud aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:  
  6. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan; 
  7. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht; 
  8. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop; 
  9. de prijs met inbegrip van alle belastingen van het product, dienst of digitale inhoud; voor zover van toepassing de kosten van aflevering; en de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst op afstand; 
  10. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is; 
  11. indien de consument een herroepingsrecht heeft, het modelformulier voor herroeping. 
  12. In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering. 

 

Artikel 6 – Herroepingsrecht 

Bij niet maatwerk producten: 

  1. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten. 
  2. De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument de opdracht tot uitvoering heeft gegeven of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of: 
  3. als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren. 
  4. als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen; 
  5. bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen. 

Bij maatwerk producten: 

  1. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een maatwerk product gedurende een bedenktijd van 7 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten. 
  2. De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag van het sluiten van de overeenkomst. 
  3. Na de bedenktijd van 7 dagen is de overeenkomst bindend en wordt een maatwerk opdracht definitief. 

Bij diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd: 

  1. De consument kan een dienstenovereenkomst en een overeenkomst voor levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd gedurende 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten. 
  2. De in lid 6 genoemde bedenktijd gaat in op de dag die volgt op het sluiten van de overeenkomst. 

 

Artikel 7 – Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd 

  1. Tijdens de bedenktijd zal de consument, indien een niet maatwerk product is ontvangen zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen. 
  2. De consument is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in lid 1. 
  3. De consument is niet aansprakelijk voor waardevermindering van het product als de ondernemer hem niet voor of bij het sluiten van de overeenkomst alle wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht heeft verstrekt.  

 

Artikel 8 – Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan 

  1. Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, meldt hij dit binnen de bedenktermijn per mail of telefonisch aan de ondernemer.  
  2. Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in lid 1 bedoelde melding, zendt de consument het product terug, of overhandigt hij dit aan (een gemachtigde van) de ondernemer. Dit hoeft niet als de ondernemer heeft aangeboden het product zelf af te halen. De consument heeft de terugzendtermijn in elk geval in acht genomen als hij het product terugzendt voordat de bedenktijd is verstreken. 
  3. De consument zendt het product terug met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking, en conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies. 
  4. Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de consument. 
  5. De consument draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product. Als de ondernemer aangeeft de kosten zelf te dragen, hoeft de consument de kosten voor terugzending niet te dragen. 
  6. De consument draagt geen kosten voor de volledige of gedeeltelijke levering van niet op een materiële drager geleverde digitale inhoud, indien: 
  7. hij voorafgaand aan de levering ervan niet uitdrukkelijk heeft ingestemd met het beginnen van de nakoming van de overeenkomst voor het einde van de bedenktijd; 
  8. hij niet heeft erkend zijn herroepingsrecht te verliezen bij het verlenen van zijn toestemming; of 
  9. de ondernemer heeft nagelaten deze verklaring van de consument te bevestigen. 
  10. Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, worden alle aanvullende overeenkomsten van rechtswege ontbonden. 

 

Artikel 9 – Verplichtingen van de ondernemer bij herroeping 

  1. Als de ondernemer de melding van herroeping door de consument op elektronische wijze mogelijk maakt, stuurt hij na ontvangst van deze melding onverwijld een ontvangstbevestiging. 
  2. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. 
  3. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen. 

 

Artikel 10 – De prijs 

  1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven. 
  2. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw naar particulieren en exclusief btw naar bedrijven. 
  3. De prijs wordt bepaald per project en is maatwerk. De prijs wordt voorafgaand aan de levering van de diensten en producten overeengekomen op basis van een vooraf geleverd ontwerp.  
  4. Wanneer bij het uitvoeren van de werkzaamheden blijkt dat de consument andere eisen stelt aan de dienst/ het product dan in lid 3 is overeengekomen kunnen er extra kosten berekend worden afhankelijk van de extra werkzaamheden. Deze extra kosten worden door ondernemer gecommuniceerd naar consument voorafgaand aan de uitvoering.  

 

Artikel 11 – Nakoming overeenkomst en extra garantie  

  1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.  
  2. Bij maatwerk producten kan worden aangenomen dat deze worden beschermd met een deugdelijke beschermlaag. Beschadiging door ondeugdelijk gebruik zoals bijvoorbeeld diepe krassen door scherpe voorwerken, beschadigingen door bijtende stoffen, gooien of anderzijds ondeugdelijk gebruik van de producten vallen niet onder de garantie.   

 

Artikel 12 – Levering en uitvoering 

  1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten. 
  2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt. 
  3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch binnen de afgesproken termijn uitvoeren. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht.  
  4. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen. 

 

Artikel 13 – Betaling 

  1. Bij de verkoop van maatwerk producten aan consumenten/ bedrijven dient de consument/ bedrijf het verschuldigde bedrag volledig vooruit te betalen. Bij Muurschilderingen geldt een vooruitbetaling van 50% van het verschuldigde bedrag. De door de consument verschuldigde bedragen dienen te worden voldaan binnen 7 dagen na het ingaan van de bedenktermijn, of bij het ontbreken van een bedenktermijn binnen 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan op de dag nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen. 
  2. De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden. 
  3. Indien de consument niet tijdig aan zijn betalingsverplichting(en) voldoet, is de ondernemer, nadat hij de consument heeft gewezen op de te late betaling en de ondernemer de consument een termijn van 14 dagen heeft gegund om alsnog aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 14-dagen-termijn, gerechtigd de volledige opdracht te annuleren. De ondernemer is gerechtigd nieuwe opdrachten van desbetreffende consument/ bedrijf te wijzigen.  

 

Artikel 14 – Klachtenregeling 

  1. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer. 
  2. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. 
  3. De consument dient de ondernemer in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. 

 

Artikel 15 – Geschillen 

  1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. 

 

Artikel 16 – Aanvullende of afwijkende bepalingen 

  1. Producten en diensten worden voornamelijk vervaardigd met acryl verf op water basis. De producten worden volledig afgelakt geleverd. Hiermee zijn de producten veilig in gebruik en vormen geen direct gevaar voor mensen en dieren. Het blijft echter de verantwoordelijkheid van de consument om te letten op de volgende punten:  
  2. Losse onderdelen aan het product die een gevaar kunnen vormen. Hieronder vallen onder andere schroeven die na aflevering loslaten, sluitstukken van kisten  en alle andere onderdelen die redelijkerwijs van de artikelen kunnen loslaten.  
  3. Losgelaten verf van het artikel. Bij de vervaardiging worden alle artikelen behandeld met een harde lak, dit zorgt ervoor dat de verf is afgehard en goed op zijn plaats blijft. Het kan echter altijd gebeuren dat de verf niet goed pakt op de ondergrond of om een andere reden niet goed op het artikel blijft zitten.  
  4. Bij de afname van speelgoedkisten dient er altijd iemand aanwezig te zijn wanneer een kind met/ in de speelgoedkist speelt. Dit ter voorkoming van eventuele opsluiting in de kist. De kisten worden geleverd met desgewenst een softclose scharnier om ongewenst dichtvallen tegen te gaan.  
  5. Schilderijen en artikelen die worden vervaardigd zijn beschermd met een lak tegen krassen en beschadigingen. De consument is echter verantwoordelijk voor de behandeling van de werken na levering. Hoewel de werken beschermd zijn kunnen deze door gebruik beschadigen en krassen. De consument dient hier bedachtzaam mee om te gaan, werken dienen ingelijst te worden (liefst in een glazen wissellijst) en met gebruiksartikelen dient naar redelijkheid voorzicht te worden omgesprongen. Bij beschadiging kan consument altijd contact opnemen met ondernemer via info@yourartservice.nl over het mogelijk herstellen van het werk. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn voor de consument.  
  6. Bij het in opdracht vervaardigen van maatwerk op persoonlijke eigendommen van de consument dient ten alle tijden in gedachte te worden gehouden dat het eigendom van de consument zal veranderen. In onderling overleg tussen ondernemer en consument zal zo goed mogelijk worden afgestemd op de wensen van de consument. Echter kan niet gegarandeerd worden dat het daadwerkelijke resultaat 100% overeenkomt met de wensen van de consument. De consument gaat er mee akkoord bij het geven van de opdracht dat het persoonlijke eigendom verandert en niet meer in zijn oorspronkelijke staat kan worden teruggebracht.  
  7. Muurschilderingen worden gemaakt bij particulieren thuis of bij bedrijven. Voor het maken van de schildering wordt verzocht de ruimte zo leeg mogelijk op te leveren, zodat de werkzaamheden zo goed mogelijk kunnen worden uitgevoerd.
  8. Bij de schilderingen zoals genoemd in lid 5 zorgt ondernemer, om schade aan eigendommen te voorkomen, zo goed mogelijk voor een schone werkomgeving. Tijdens de werkzaamheden kan het echter voorkomen dat verfspatten op andere plekken terechtkomen dan het beoogde oppervlak. Ook kunnen bijvoorbeeld lampen, vensterbanken, vloerbedekking en ramen ed. per ongeluk beschadigen. Beschadigingen door verfspatten dan wel vallende kwasten/ ladders ed zijn het risico van de consument. Wel zal er in het geval van beschadiging altijd gezocht worden naar een passende oplossing.  

 

Vrijblijvende offerte aanvragen

We nemen spoedig contact met je op.

Vertel ons wat meer over wat je graag wilt. Dit helpt ons om een zo goed mogelijke offerte te maken.
Bijna klaar! We hebben zo al veel informatie om de juiste kant op te gaan. Heb je nog andere vragen, deze kan je gerust hier stellen.

Vrijblijvende offerte aanvragen

We nemen spoedig contact met je op.

Vertel ons wat meer over wat je graag wilt. Dit helpt ons om een zo goed mogelijke offerte te maken.
Bijna klaar! We hebben zo al veel informatie om de juiste kant op te gaan. Heb je nog andere vragen, deze kan je gerust hier stellen.

Vrijblijvende offerte aanvragen

We nemen spoedig contact met je op.

Vertel ons wat meer over de muurschildering die je graag wilt. Dit helpt ons om een zo goed mogelijke offerte te maken.
Bijna klaar! We hebben zo al veel informatie om de juiste kant op te gaan. Heb je nog andere vragen, deze kan je gerust hier stellen.